Måndag 3 december

Ofattbart att vi gått in i december redan!! Var tog november vägen? Den här tiden tycker jag om (fast gärna lite snö ute), adventsstakar, julpynt och förväntan. Myyyys. Kanske man skulle ta och baka lite lussebullar i veckan.

Det har varit en tuff helg på jobbet, jag känner mig ordentligt trött idag. Skulle helst vilja dra täcket över huvudet och sova flera timmar till. Men C skulle ju till skolan så det var bara att knata upp. Vi skjutsade dit honom till 8:45. Lilla A verkar lika trött som mig idag så hon får slappa hemma till lunch. Jag jobbar ju eftermiddagkväll så helledig kan hon inte vara. Hoppas bara hon inte blir sjuk, hon hostar och snörvlar lite lätt...
Jag ska sätta på lite kaffe strax och försöka vakna till... eller kanske slappa brevid tösen en stund ;-)
Inget nytt på pysselfronten i helgen men jag har ett kort att visa upp iallafall. Jag gjorde det för nån vecka sen.

image412

Trevlig Måndag!!

Kommentarer
Postat av: MissMian

Här fanns det mycket fint. Massor av snygga kort och LO's!! :)

Postat av: Spooky

Åhh vilket fin fint kort med klatschiga färger... :) Jag du vi som jobbar såhär knasiga tider får väl ta semester snart ;o)

2007-12-03 @ 10:09:14
URL: http://spooky78.blogspot.com
Postat av: Berith

Jättehärligt kort. Har du den här filurstämpeln?

2007-12-03 @ 15:19:36
URL: http://beriths.blogg.se
Postat av: Mia

Vilket glad-kort!!

2007-12-03 @ 19:18:07
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback