Ord # 24

Trodde aldrig jag skulle hinna ännu en LO idag men se vad man hinner när barnen somnat och man är ensam hemma *s*. Sista ordet på Ett litet ord för denna vecka. Ordet är "längtar". Det passade så bra nu när jag nyligen scrappat gamla bilderna på C och bandyskolan. För numera så längtar han ju faktiskt till träningarna.

image424
Papper: Crate, Rubrik: MM Foamstamps "Franklin" stämplade med mörkbrun akrylfärg. Knappar med floss, journalingruta, Fluid chalk Chestnut roan och Dark Brown

Kommentarer
Postat av: Berith

Herregud vad du är kreativ! Snyggt!!
Kram

Postat av: Berith

Tack för kommentarerna i min blogg. Du e för söt!
Mammisen

2007-12-11 @ 22:02:04
URL: http://beriths.blogg.se
Postat av: Anna

Vilken fin sida och fina alster. Jag är helt grön på scrappande men tänkte börja, måste bara fråga hur du gör i kanterna på bilderna? Använder du någon sorts krita eller? Blir himla fint i alla fall!
Hit kommer vi tillbaka!
Anna, Piteå

2007-12-12 @ 14:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback