Jag skapar...

...men jag har inte hunnit uppdatera här. Jag har haft lite beställningar som jag gjort och så har jag scrappat kort med tema 50-tal. Dessvärre har jag inte hunnit med att scanna in dom *s*
Här kommer iallafall en LO som jag gjorde till Pyssel.net förra helgen. Riktigt gamla kort på mig när jag väntar Colin våren 2001.
image269

Jag och barnen är lediga den här veckan och det är jättehärligt! Vi är marsvinsvakter i 2 veckor också, Piff & Puff. Det är jättemysigt faktiskt. Dom är ju så söta. Jag ska minsann ta och fota dom vid tillfälle.
F jobbar som vakt hela nätterna nu under Power Meet så honom ser vi knappt röken av.
Fina bilar har vi sett ett gäng iallafall. Barnen är imponerade som tusan faktiskt. Lite skoj.
Vi var till
Nostalgihörnan idag på förmiddagen och fikade. Jisses vad med bilar och gamla grejer det finns där!

Kommentarer
Postat av: Mette

Jättefin!
Jag gillar verkligen hur du har rivit pappret på mitten av layouten och satt rubriken där!
Kram
Mette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback