Sådan mor, sådan dotter ;-)

Hmmm... hon brås nog lite på mig tror jag... visst har vi lite lika minspel min dotter och jag... Fast hon är mest lik min mamma som barn. *fniss* Iallafall det busiga ;-)

image262
image263

För övrigt är allt bara fint här hemma. Det är varmt och skönt och jag är ledig torsdag-söndag!! Såååå skönt!! På torsdag ska jag ner med min syster på Vattendraget *Wiiihaaa*. Då ska jag äntligen får träffa mannen som fångat min älskade systers hjärta. Spännande!

Lite pysslat blir det faktiskt. Jag har gjort ett halvfärdigt kort. Det blir nog klart imorgon om jag hinner. Annars har jag ju hela helgen på mig.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Mette

Hi hi!
Över munnen var ni verkligen lika! :)
Jag ska också iväg på Vattendraget imorgon.
Vi får hålla utkik efter varandra! :)
Kram
Mette

Postat av: Berith L

Tja...om mormor får säga sin mening så är vi nog ganska lika lilla Amanda och jag =)
Mormor

2007-06-22 @ 13:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback