Anundshög

I slutet av förra veckan var jag och barnen och fikade på Café Anund med min kära vän Spooky. Det var jättemysigt. Efter fikat så fick barnen utforska naturen.



Helgen har gått utan ett endaste pyssel från min sida. Jag har jobbat. Veckan fortsätter med fullspäckat schema, det är jobb, möten och utbildning om vartannat. På fredag ska jag åka med jobbet på "Kick off" i Stockholm. Himla skoj ska det bli!  Mitt i natten fraktas vi med buss tillbaka till Västerås igen. Sen är jag iallafall ledig lördag och söndag. Skönt.

På lördag är det Barnens Dag nere på stan och alla förskolebarn har gjort handavtryck på lakansväv och dom ska spännas upp i Vasaparken. Så klart måste vi dit och leta rätt på Colins och Amandas avtryck!
Förutom det bjuds det på aktiviteter, brandbilar, glass och fiskedamm mm mm. Det brukar vara trevligt.

Kommentarer
Postat av: Mette

Vad mysig med en utflykt!
Hoppas att du får en bra vecka trots att du har fullt upp!
Nu är det bara två veckor kvar tills vi åker till Sardinien - nedräkningen har börjat!

Kram
Mette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback