Idag börjar mitt sunda liv!

Idag ska jag igång och träna på allvar igen! Jag har ju varit ganska duktig och hållt mina 10 000 steg minimum per dag men annars har jag ätit onyttigt, inte tränat och varit ganska ohälsosam,
Idag bär det av till gymet med syrran (tack för att du peppar mig!).

Jag har inte hunnit pyssla alls i helgen men hoppas på att få lite tid i veckan som kommer. Jag har några tändsticksaskar jag ska göra så dom har första prioritet.

Här kommer iallafall några bilder från Kolmården från påsken.

image245

image248
image250
image249
image251

Trevlig måndag!!

Kommentarer
Postat av: Mette

Vad duktig du är!
Jag försöker också tänka på att röra mig mer och äta sunt... Och på tre veckor har jag lyckats gå ner 2,5 kilo! :)

Kram
Mette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback