Fredag kväll

Idag har det varit en bra dag. Jag är trött eftersom jag jobbat förmiddagspass på jobbet i 2 dagar och har stigit upp kl. 6 på morgonen. *gäsp*
GLAD för att min mamma är piggare och gladare idag. Tusen tack för peppjälp alla scrappizar *blink blink* * Låt oss peppa ett tag till ;-)

Ikväll har jag och lilltjejen haft lite myskväll oss tjejer emellan. Vi har målat naglarna, haft på läppglans på läpparna och tiarakronor på huvudet. Ursnygga!! Bildbevis kommer en annan dag.
C är på maskeraddisco utklädd till Batman. Han kommer hem om en stund.

Här kommer iallafall lite askar jag har knåpat ihop. Har ett gäng till som ska fotas imorgon. 3 LO:er ska fotas då också så här kommer hända grejer under helgen *s*
image399

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilkar superfina askar! Så snyggt du paketerat dem också.

Postat av: Berith

Har sett dem i verkligheten. De är jättefina!
Kram

2007-11-24 @ 22:05:02
URL: http://beriths.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback