Kall onsdag

Otursdagen igår slutade iallafall bra. Skönt. Det blev en bra kväll på jobbet och en skön avslutning  hemma efteråt med tv innan jag somnade.

Idag har jag en ledig dag eftersom jag jobbar i helgen. Barnen skulle ha varit på förskoleklass och på dagis en stund  idag så jag hade kunnat fixa här hemma inför första advent men vi har varit lite trötta sista veckan så vi tog ledigt från allt idag. Underbart!!!
Amanda leker med sina hästar i sitt rum, hon har fortfarande pyjamas på. Colin myser framför tv:n och har nyligen slutat äta frukost *s* Tror han suttit med frukosten i nästan 1½ timme... Så himla skönt att bara låta allt ta den tid det tar idag. Barnen och jag bara myyyser.
Senare idag ska jag ta in jullådan och spana vad vi har och vad som behöver handlas in. Först ska jag ta min andra kopp kaffe och slappa framför datorn ett tag till.

Hoppas ni har en bra dag ni med!! *kram*

/Milla, totalt ostressad


Kommentarer
Postat av: Berith

Visst är det skönt att släppa alla "måsten" ibland!
Ha det riktigt myspysigt med barnen och rå om dig själv samtidigt!!
*kramas*

Postat av: Mia

Åh,vad skönt det låter! Det finns inget skönare än att släppa allt och bara vara.....Skönt att oturen vände också! =)

Kram!

2007-11-28 @ 16:21:46
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback