Julkortsverkstad

Jag har knåpat ihop lite julkort dom sista dagarna. Jag riktigt längtar efter julen nu! I morse var det frostigt och kallt och så där bitigt i kinderna! Undrar när första snön kommer den här vintern?
Nåja, här är julkorten iallafall.

image362
Papper: Bazzil och Basic Grey. Stämpel "Filur" från Kortmakaren. Poststämpel från Pysselmyran.

image363
Papper: Bazzil och Basic Grey. Stämpel: Stjärngossebubbe från Landstoken, "God Jul" från hÄnglar.

image364
Papper: Bazzil och Panduro "Christmas Collection", Chatterbox. Stämpel: Vet ej, poststämpel från Pysselmyran, "God Jul" från hÄnglar. Glitter Glaze från L'il Davis på blomman, bladen och fotohörnen.
Färgen stämmer inte riktigt, kortet är mer åt det röda hållet än vad som syns i datorn.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul att se lite julkort - jag sitter själv och funderar på julkorten. Det är väl snart dags att sätta fart med korten om man ska hinna få alla klara innan jul!

Postat av: Tina

Oj vad du har varit flitig på julkortsfronten !
FINA var dom också !


kram Tina

2007-10-25 @ 14:44:50
Postat av: Berith

Vilka fina kort du gjort! Håller också på med julkort som kommer på min blogg inom kort.
Kram/Berith

2007-10-25 @ 17:43:56
URL: http://www.beriths.blogg.se
Postat av: Jessica N

Tack för kommentaren i min blogg! Här var också en massa inspiration att hämta.Gillar ditt Bubbe kort.

2007-10-25 @ 20:22:20
URL: http://nilssonjessica.blogspot.com
Postat av: Linda

Söta kort syster yster.. puss& kram

2007-10-28 @ 21:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback