Magsjuka - Never ending story

Jahapp, nu är det F:s tur... han kom hem från jobbet och mådde illa, jag åkte och jobbade och lämnade honom hemma med barnen. En timme senare har han frossa och spyr. Det var bara att pussla ihop jobbkvällen och åka hem. Stackarn, han mår verkligen pyton...
Nu ska jag försöka få barnen i säng och sen ska jag kolla på tv. Min sjuka man får ha sovrummet för sig själv för jag kan inte bli sjuk nu... 2 sjuka föräldrar är ingen hit. Håll tummarna att jag klarar mig nu!!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hälsa F att han ska krya på sig!!!! o hoppas verkligen du klarar dig nu....*kramar*

Postat av: Spooky

Uscha.. *håller tummar stenhårt.. och säg åt mannen att han ska krya på sig

2007-10-08 @ 23:30:36
URL: http://spooky78.blogspot.com
Postat av: Berith

Här hålls alla tummar att du klarar dig!

Mammisen

2007-10-09 @ 15:42:09
Postat av: Linda

Håller tummarna för att du ska klara dig...men tänk på att du kan bära med dig smittan även om du inte själv är sjuk. Inte så kul att smitta alla man jobbar med...

2007-10-09 @ 18:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback