Sen onsdag

Här sitter jag och bara slösar tid. Ibland är det skönt att bara "flumma".
Idag har jag varit ganska effektiv och röjt undan ogräs och klippt ner buskar i trädgården. Tyvärr lyckades jag få in en bit av busken i armen *ont* och det var stört omöjligt att få ut biten. Min käre make fick komma till undsättning och tortera mig i 10 minuter innan den lilla (men tjocka) stickan behagade komma ut. Jag har ett köttsår (läs litet sår) på armen nu... fast inte så ont längre. Jag har aldrig varit med om en så grymt envis liten rackare.

Nåväl, över till något helt annat så har jag skapat en blogg till min mor.
länk Förhoppningsvis kan jag lära henne hur det fungerar att uppdatera också. Men det är klart hon kommer att fixa det. Akta dig mamma, snart är du en inbiten bloggare!!

Nu vet jag att detta kort anlänt till sin mottagare så nu kan jag visa upp det här. Det skickades till en som behövde en liten extra tanke just nu.
image347

Imorgon får vi gäster! Sååå underbart att det äntligen är dags! När vi planerade besöket så kändes det så himla långt fram men *vips* å var det dags! Ni är sååå välkomna våra käraste Faluvänner. Hela helgen ska vi rå om varann och ha trevligt! Därför säger jag trevlig helg till er andra redan nu och på återseende i nästa vecka.

Kom ihåg rosa bandet!
image349

Kommentarer
Postat av: Maria

jättefint kort, med härliga färger! Kram maria

Postat av: Berith

Vilket härligt kort! Är säker på att mottagaren blev glad.
Kram/Mammisen

2007-10-19 @ 08:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback