Ledig med barnen

Idag är barnen lediga med mig. Så skönt att bara ta det lugnt hela morgonen. Naturligtvis vaknade båda före 7 men vad gör det när man iallafall slipper ta sig ut direkt på morgonen. Amanda poppar Vilda Baciller, dansar och sjunger och Colin tittar på Scooby Doo. Vi har nyss ätit frukost och klätt på oss. Underbart!
I eftermiddag har jag bokat frisörtid åt båda barnen. Ska bli skönt. Amanda har jag klippt själv tidigare men hon har väldigt svårt att sitta still så helt jämt är det ju inte...

Nu ska vi snart ta oss iväg och köpa lite nya kläder åt Colin. Sen kanske det blir en fika hos ett par kompisar.. vi får se. Idag tar vi dagen som den kommer.

Igår kom min vinst från Hobbyhuset. Jag fick en ny stämpel, doktorsfiluren. Underbar!! Sen fick jag bradz och knappar också. Kanonfina. Tack Cia!! *glad*

...smyger iväg för att tillbringa dagen med mina härliga barn!

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback