Regnig tisdag

Idag är sonen febefri igen. Hoppas det inte är falskt alarm bara. För säkerhets skull får han vara hemma imorgon också och ta det lite lugnt. Jag hade möjlighet att ändra min jobbtid så jag inte behöver VAB:a. Skönt!

Det börjar bli klart med vinnare i Hobbyhusets crop så här kommer ett par bidrag jag hade med. Vinnarna är utsedda i de tävlingarna så nu kan jag lägga upp mina bidrag.

Hösttema (kort):
image303

Vattentema (LO):
image304

Tack för era kommentarer!! Så roligt! Jag ska hälsa min mamma! (Hon är redan fast i hobbyn ;-)

Kommentarer
Postat av: Mette

Vilket härligt höstkort!
Och din layout älskar jag!
Vilket underbart kort! :)
Kram
Mette

Postat av: lenalandis

vilken fin LO kortet är ju fantastsikt fint där du lyckats fånga alla vattendropppar. Mycket fina kort som din mamma hae gjort också.

2007-09-26 @ 17:17:52
URL: http://lenalandis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback