Taggad av Helene

Jahapp, here we go again *s*
Jag har blivit taggad av
Helene

Här är reglerna:

1. Link/länka till den som har taggat dig!

2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!

3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!

4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att

de uppmärksammar att de blivit taggade!

7 sanningar om mig!

1. Jag avskyr att vara osams med folk. Jag måste alltid "göra allt bra" även om jag inte är orsaken till osämjan.
2. Jag älskar att spela Betapet på nätet.
3. Jag är katastrofal med gröna växter. Antingen vattnar jag ihjäl dom eller så glömmer jag att vattna...
4. Jag har plocknoja. Avskyr när det ligger grejer överallt.
5. Jag har hållt på med hästar och ridit mycket innan jag fick barn.
6. Jag älskar hårdrock, typ Metallica, Guns n' roses, Hammerfall
7. Jag tycker inte om att ta i rått kött eller köttfärs *ryyyys*

Jag taggar:
Spooky
leamon
Miapuh
MOE
Myamia
Mette
Pillan


Kommentarer
Postat av: MiaPuh

Tjenare :)
hihi svarat.. TACK SNÄLLA RARA FÖR RAK :) visslar o tjoar, vem vet vad som kan dyka upp i din brevlådda :))
kramis MP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback