1 april

Äntligen går det att blogga igen! Jag har faktiskt saknat det, *s*.
Idag är C iväg igen efter sjukdomar och påsklov. A är hemma ett par dagar till med vattkoppor. Det är skorpor på nästan alla nu så det är jätteskönt för henne. Hon börjar sakta men säkert bli sitt vanliga jag igen.
Jag ska från och med idag köra igång med träning igen. Nu är det allvar! *asg* Nåde den som smittar oss med någon bacill nu ;-).
Jag kör promenader och motionscykel den här veckan så blir det gym från nästa vecka. Längtar tills jag kommer in i träningssuget igen! Jag ska från idag inte äta godis och sånt skräp heller utan massor med fräscha, goda frukter och grönsaker (+ normal kost).
NU KÖR VI!!!

Kommentarer
Postat av: Berith

Bravo Milla! Jag hänger på!!

Postat av: Mia

Heja!!

Kram!

2008-04-01 @ 20:35:21
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Spooky

Heja heja, själv har jag träningsvärk från träning igår och idag har jag promenixat 1 timme.

2008-04-01 @ 23:12:05
URL: http://spooky78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback