Fredag kväll

Ja, nu skulle jag ha varit på jobbet egentligen men eftersom Amanda fortfarande har feber blev det VAB  idag. Idag har det varit en lite rastlös dag för A som var pigg ända fram till 17 då febern slog till med 39,6 igen efter att ha legat på ca 38 hela dagen.

På eftermiddagen var det ett alldeles underbart vårväder här och ikväll har vi grillat. Eftersom F jobbade sent blev det sen mat, vi åt runt 19 men det var så mumsigt och väl värt att vänta på. Därav är båda barnen vakna fortfarande. Men det är ju fredag så lite myspys ska vi väl ha tillsammans. Imorgon jobbar jag ju hela långa dagen och söndag likaså.

Jag har scrappat idag. 2 nya kort och en LO. Inget är scannat ännu så det kommer upp i nästa vecka nån gång.

Jag ska umgås lite till med familjen innan läggdags så nu säger jag TREVLIG HELG! Skriv gärna en kommentar om du är här och kikar. Då blir jag så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback