Måndag

Jag och syrran har promenerat 45 minuter idag på morgonen. *heja oss*. Jag ser nästan fram emot promenaderna nu. Dom är liksom uppfriskande.
Efteråt drack vi kaffe och sen var jag till Ikea och handlade en förvaring till mina cuttlebug-dies. Köpte en liten genomskinlig "lådväska" som heter "KRUS". Helt okej och den fyller sin funktion.
Jag handlade även andra lådor för kan man få nog av förvaring? Vi har iallafall för lite *s*. Min plan är att "var sak ska ha sin plats". Är det möjligt tro?

Nåja, 3 nya LO:er ligger och väntar på bra fotoväder så ska jag lägga in dom här sedan. Jobbar ikväll och imorgon har jag en lång dag så det blir nog framåt onsdag.

Förresten var jag på scrapträff i lördags och det var väldigt trevligt!! Så inspirerande att träffa andra scrapgalningar *fniss*.
Nu är det dags för jobbet. Ha en bra dag!!

/Milla


Kommentarer
Postat av: Jen

Kolla gärna min nya blogg :)
Kommentera vad du tycker!

Postat av: Berith

Gud va ni e duktiga på att promenera! Hur får man motivation till sånt? ;)

2008-04-07 @ 17:42:51
URL: http://beriths.blogg.se
Postat av: Mette

Jag hade sååå gärna velat vara med i lördags...
Ser framemot att få se vad du har gjort! :)

KRam
Mette

2008-04-07 @ 21:04:38
Postat av: Mia

Vad duktiga ni är!! Visst är det underbart att röra på sig? Scrapträffar är alltid roliga....alla förstår ju vad man pratar om när man snackar om diecuts, distresser, frills, chalk m.m. Termer som är helt obegripliga för icke-scrappare. =)

Kram!

2008-04-08 @ 16:00:50
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback