sen lördag

Manda är fortfarande sjuk. Hög feber dag 4. Ikväll var hon hyfsat pigg och har ätit och druckit bra. Bara att vänta ut...
Jag vabbar imorgon eftermiddag för F åker på kurs. Kan ju inte köra iväg henne till barnvakt när hon har så pass hög feber. Så då blir jag hemma och pysslar om henne. Hon är bra less på sjukdomar nu och inte alls på bra humör mestadels. Vilket jag förstår. Det gäller att hitta på något trevligt att sysselsätta oss med bara ;-)
Gissa om jag också är less på sjukdomar... Finns det ett slut på dom?

//Milla, trött å less

Kommentarer
Postat av: monica

stackare...så jobbigt o vara sjuk =(
Kikar in en liten snabbis, ska snart åka iväg o scrappa (träff i Rottne lördag + söndag)
Ha en skön söndag!
*kram*

Postat av: Berith

Ja du min vän, ibland kan man fundera varför man ska behöva drabbas av så mycket under så kort tid. Jag håller alla tummar att ni har fått er beskärda del nu!!
Sänder styrkekramar till er!!

2008-04-20 @ 07:23:17
URL: http://beriths.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback