Söndag

Vilket vårväder!! Helt ljuvligt! Colin har varit ute i stort sett hela dagen. Vilken lycka att vara snart 7 år och ha kompisar en hel lång söndag *s*.
Amanda har fortfarande feber men något lägre och hon är piggare. Jag hoppas verkligen att det har vänt nu.
Nu har jag 2 nybadade barn sitter i soffan och äter frukt. Sen är det bara saga och sova kvar idag.
För mamma Milla återstår dock en del pyssel med disk och diverse annat nödvändigt . SEN ska jag scrappa. Om jag orkar *tihi*. F är ju borta på kurs ett par dagar nu. Tomt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Nä, nu får det vara slut med sjukdomar!! Vi får hoppas att det blir mindre av den varan nu när våren äntligen verkar vara på G....helt underbart väder här med.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback