Tisdag redan?

Vart tar tiden vägen? *s* Dagarna rusar fram just nu och min "att göra-lista" bara växer.
Nåja, idag har jag iallafall fixat mandas garderob nästan klart. Vi har rensat bort för små kläder och konstaterat att här behöver shoppas. Hon har knappt några byxor hon kan ha. Hon har verkligen vuxit på sista tiden.

I köket händer det också grejer. Vi har handlat bänkskåp och ett väggskåp. väggskåpet sitter på plats. en elektiker har vari här och kikat så nu ska spotlightsen monteras upp den närmaste veckan. Skoj!!

Scrappa? Jo, jag gjorde faktiskt ett grattiskort igår. Ska scanna in det nån gång också *fniss*.

Lilla Manda hade feber i morse och är lite förkyld så hon blir hemma ett par dagar. Jag är ledig ons-tors så det blir inga större problem. Idag löste det sig så vi inte behöver VABba. Snacka om att vi åker på allt nu... Jag har själv ont i halsen men det ignorerar jag ;-)

Nåja, lite kaffe, sen lunch, hämta C och sen åka och jobba... Fullt schema =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback