Vårkänslor

Jag känner verkligen hur våren kommer allt närmare. Blommor i rabatterna, nyckelpigor i trädgården och sopade cykelbanor! Underbart! Jag älskar våren!
Idag är båda barnen iväg och både jag och F ska jobba som vanligt för en gångs skull. Nu håller vi tummarna att vi får vara friska en låååång stund!
Jag har inget nytt att visa på pysselfronten för jag har inte pysslat på en vecka nu. Men jag ska på scrapträff i helgen så då ska det nog bli en del skapat. Det finns ett par roliga tävlingar och nån utmaning som jag är sugen på att vara med i.
Jag kollade bloggstatistiken idag och jag har snart fått 1000 kommentarer! Såå himla skoj!
Här kommer lite vårinspiration.
image507

Kommentarer
Postat av: Berith

Såååå fina bilder!! Visst är våren en härlig tid när allt föds på nytt igen!
Tack för att du delar med dig av detta!

Postat av: Helene

Hej Camilla.
Älskar dessa bilder och jag ääääälskar våren, blir så glad.
Kramen från
Helene

2008-04-03 @ 12:14:12
URL: http://helenes.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback