Lite trött idag

Vilken kväll!! Jag och bästaste Pillan var på krogen! På Blue Moon Bar! Det har jag inte varit på år och dar och vi hade så kul!!
Hemma 02:40 *hihi* Men i prima skick om än lite trötta. Vi somnade väl runt 03:30 och kl 08:00 fylldes huset av glada rop från alla 4 barnen som var klarvakna. *s* Nåja, vem behöver sömn? Behöver jag nämna att det blir en tidig kväll ikväll. *gääääsp*

Mappvagnen är borta. Den var inte svår att bli av med.

Nästa vecka är det jobb på allvar. Jag jobbar 4 kvällar så det blir tillbaka till rutiner och ordning igen. Skönt på sätt och vis.

Trevlig Söndag!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Du är utmanad,kolla in min blogg!!

Postat av: Berith

Va kul att ni fick en trevlig kväll. Man behöver göra nåt sånt där ibland!

2008-08-11 @ 14:49:14
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Mette

Låter som en riktigt rolig party-kväll! :)



Synd att jag inte såg att du hade en mappvagn som du ville bli av med,,, Jag vill ju ha en sån! :)

2008-08-11 @ 20:26:23
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback