Smygstart på jobbet...

Igår ringde min kära kollega och var smått desperat då det fattades folk till idag. Eftersom det ändå skulle regna idag och vi inte hade några planer så ställde jag upp. Jag gick in och jobbade ca 8-15. Det var ganska trevligt faktiskt. Egentligen har jag semester tills på Tisdag. Det var på sätt och vis lite skönt att vara tillbaka på helgen eftersom jag i lugn och ro hann läsa ikapp daganteckningar och sånt. Det är sämre med tid till sådant i veckorna. Men nu är jag ledig resten av helgen och på Måndag för då fyller jag år =)

Ikväll har vi inte heller några planer utan det blir slappt hemma. Regnet vräker ner! Perfekt scrapväder!!
Trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Berith

När får vi komma o dricka födelsedagskaffe?

Kramisar

Postat av: Åsa/asamia

Hoppsan, så fort kan det gå att komma tillbaks till jobbet fniss Hoppas du får en bra födelsedag på måndag - Grattis i förskott!

2008-08-03 @ 09:08:42
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Moster

Grattis på födelsedagen, många presenter och många gäster.

2008-08-03 @ 14:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback