Torsdag och blogg-candy

Den här veckan har verkligen rusat fram! Jag kan inte fatta att det redan är torsdag. En jobbdag kvar sen har vi ledig helg! Skönt.
Ikväll är det simskola för C. Då min käre man springer Blodomloppet ikväll åker jag med 2 barn till badhuset. Liiite sent för A egentligen men det får gå. Sen imorgon börjar dansen igen för A. Det blir roligt för henne. Hon har längtat.

På lördag ska jag umgås med Pillan! Jippi!! Lite shopping på stan först och sen utgång på kvällen. Jätteroligt ska det bli!

Jag hittade lite blogg-candy hos
Pappersvinden som man inte får missa!! Kila genast dit och kika!!

Nu är det tid för en del "måsten" innan simskolan. Bye bye.

Kommentarer
Postat av: Tina J

Det är jätteskönt med helg, men jag hoppas mest på att bli av med mina baciller. Vill ju gärna ha lite pysselenergi! :-)



Trevlig helg!

Postat av: pillan

Jippie, imorrn är det "våran" dag!!!



Kram

2008-08-29 @ 22:10:21
Postat av: Mia

Jag håller med...tiden går alldeles för fort!! Hoppas du får det superkul på "utgången"! Själv ska jag ha kalas och kräftskiva. Kunde känts bättre om jag inte var så förkyld fortfarande men det får gå. =)



Kram!

2008-08-29 @ 22:49:30
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Berith

Hoppas du och Pillan får riktigt trevligt!!

Kramisar o tack för all hjälp!

2008-08-30 @ 10:14:12
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback