Juldagen

Vi hade en underbar julafton. Det gick bra att jobba och vi kom ut till F:s brorsa utan stress. Väl där hade vi urmysigt! God mat och mysig stämning. Jultomten kom på besök och barnen var så glada.
Sen bar det av hemåt för kvällsfirande med mamma, K och syrrorna. Kanontrevligt det med och ännu mera god mat.
Alla fick fina julklappar och jag fick Lips som vi sen spelade resten av kvällen. Det var väldigt kul och jisses vad vi skrålade :) Alla tjejer vill säga, killarna byggde lego. Dessutom fick jag andra fina saker, fler klappar än jag någonsin trott och så himla fina, genomtänkta saker *rörd*. Tusen tack sötisar och framförallt TACK för att ni var med och skapade en så mysig julafton!! Aj löv jo!

Idag har vi sovit länge och ätit en sen frukost/lunch. Alla nöjda och glada och avstressade. Myyyys!!
God Fortsättning!


  

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som om ni hade en urmysig julafton! Själv blev jag sjuk. =( Börjar dock känna mig bättre. God fortsättning!



Kram!

Postat av: Berith

Tack för en trevlig julaftonskväll!!

Lite hes efter allt sjungande, ha ha.

2008-12-26 @ 15:25:47
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Penni

Vilka underbara bilder! Låter som ni hade en mysig jul!

Kram

2008-12-26 @ 16:47:58
URL: http://penniscrap.blogg.se/
Postat av: Moster

Önskar dej och din familj ett fint 2009

Gott Nytt År

2008-12-26 @ 17:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback