Måndag kväll

Brrr, det är kallt ute. Minus 5 grader. Det enda som fattas nu är lite snö. Jag är egentligen ingen vintermänniska men ett jullov utan snö känns lite trist faktiskt.  Idag har de spolat is här på området iallafall så jag hoppas den är åkbar framåt kvällen imorgon. De skulle visst hyvla av den och spola en gång till imorgon först. C älskar ju att åka skridskor och nu har även F fått sig ett par så det ska bli skoj att se dom på isen tillsammans!

Ikväll har jag jobbat. Det har gått bra. Jag hade ju inte sagt nej till några till dagars ledighet men sånt är livet. Jag är ledig både nyårsafton och nyårsdagen så jag klagar inte. :)

Något pysslat har det inte blivit alls på sista tiden trots att jag fick pysselgrejer i julklapp. Men det kommer väl. Jag ska ta mig en bloggrunda imorgon och se om jag hittar lite inspiration nånstans.
Tänk att det snart är 2009... jag tyckte det var alldeles nyss det pratades om millenieskifte och datorer som skulle krascha när vi gick in i 2000-talet... Det är alltså läääängesen!!

Nu ska jag kika vidare på Prison Break.

Vinkevink!

Kommentarer
Postat av: Berith

Det är som vi brukar säga att tiden rusar fram. Jag kan lova att det går fortare och fortare ju äldre man blir :( Vi får göra det bästa av de dagar vi har! Älskar er!

Mammisen

Postat av: MARIE N

Hallå våra vänner!!!

Här hade vi -19 igår och Pepsi ville inte gå långpromenad trots hennes täcke. Kallt om tassarna kanske..... Jonas jobbar och jobbar men jag och ungarna har jullov.... Kan knappt vara ute en timme utan vi blir som isbitar och får inta bastun. Crille ska åka med två kompisar och deras familjer upp till Rättvik idag tills på söndag. Kramisar!!

2008-12-30 @ 15:29:35
Postat av: Mia

Ja, vart tog 2008 vägen?! Inte klokt att ett helt år har gått. Jag längtar också efter snö. Hoppas ni får det så kul på isbanan!



Gott nytt år!



Kram!

2008-12-30 @ 22:37:39
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback