Solen lyser idag

Och trots att jag har lite lätt huvudvärk så är det så underbart att se solen! Det är alltför sällan.
Huvudvärken... ja den beror på 12 timmars arbetsdag igår som jag avslutade på 30-årsfest hemma hos syrran och hennes sambo. Grattis igen Andreas, och tack allihop för en trevlig kväll! Jag var inte så uppkäftig och inte så sen heller men det blev lite vin och så testade jag ett så himla kul spel på 360. Nämligen detta:
LIPS till Xbox 360!!!

Åh, vad roligt det var!! Jag ÄGDE på Ring of fire med Johnny Cash, hihihi. Lillasyrran Linda hade inte en chans ;)
Snälla tomten kom med ett sånt till mig!!!

/Milla, som städar och pyntar idag. Framförallt njuter av ledighet :)

Kommentarer
Postat av: Berith

Hoppas verkligen det fanns kvar av den goda maten när du kom dit! Vi hade också supertrevligt hos henne!

Postat av: SannaF

Vi har singstar här hemma och det är jätte kul!!! Hoppas du får det du vill ha i julklapp!

2008-12-22 @ 21:35:58
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback