Fredag 1 februari

Hej å hallå..fredag igen. Det har varit en körig vecka med jobb, möten och sjuk son... känner mig trött ikväll. Tyvärr så blir det ingen helledig helg nu heller för mina kära kollegor är sjuka. Jag jobbar lördagem-kväll... känns rätt trist faktiskt eftersom jag sett fram emot en helg med familjen. Jobbar ju min ordinarie helg nästa så... Men vad gör man. *suckar lite och tycker lite synd om mig själv ;-)*

Idag har jag varit med Amanda till dansen. Hon är så duktig och tycker det är så roligt. Hon har bytt grupp sen förra terminen och är nu lite yngre än de flesta men det fungerar jättebra! Skönt! Det är ju inte lätt att få tiderna att stämma med våra jobb *s* Ett evigt pusslande.

Jag har faktiskt pysslat lite men det är inte klart att visa upp ännu. Kanske blir det en stund över på söndag. Jag är sååå scrapsugen!!

Ingen träning har jag hunnit med i veckan.. eller jooo, i måndags körde jag aerobics hemma. Annars har det blivit 2 promenader men inget gym. Men jag är glad att jag hunnit röra mig iallafall.

Ikväll blir det mys vid tv:n med godis för en gångs skull! Mums!

Trevlig Helg!!

Kommentarer
Postat av: myamia

Vill bara önska dig en trevlig helg! Kram maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback