Fredag

Idag är det fredag! Jag börjar få hopp om att min eviga förkylning faktiskt håller på att släppa greppet om mig. Efter att ha mått rätt risigt i några dagar känner jag mig nååååågot piggare idag. Jag tror det håller på att lossna. *hoppas*
I helgen öppnar
Stämpelhuset ny butik här i Västerås. Jätteroligt! Jag jobbar egentligen hela helgen men har lyckats få ledigt halva lördagen så då ska vi dit och kika jag, Mandisen och mamma.

Idag på morgonen har jag bytt gardiner i köket. Jag hittade ett par jättefina grön/beiga vepor på Hemtex som passade helt perfekt. Så nu är det lite vårkänsla. Jag längtar så efter sol och värme! Amanda blir lika besviken varje morgon över att sommaren inte är här ännu. Det är svårt med tidsbegrepp när man är 4. Hon har väntat på sommaren sen nyår...
"Varför kommer sommaren sist" säger hon, sötisen!

Imorgon är det bandyträning för Colin igen. Han fullkomligt ÄLSKAR bandyn! Så här ser han ut i full mundering.
Våran tuffa bandykille!
image460

image461

Trevlig Helg!

Kommentarer
Postat av: Mia

Härliga bandyfoton! Ja, vem längtar inte till lite sol och värme? Det kanske är det jag behöver för att slippa fler baskelusker? =) Skönt att du börjar känna dig piggare!

Kram!

Postat av: Anonym

Åh vad jag kommer att sakna mina barnbarn under semestern!!! Gullungarna!

2008-02-22 @ 12:50:11
Postat av: Gunilla

Tack för den rara kommentaren i min blogg:)
Vilka snygga foton på bandykillen din. Du måste ha en superkamera eller så är du helt enkelt en superfotograf. Så där snyggt får jag aldrig det

2008-02-22 @ 14:59:00
URL: http://nillisen.blogspot.com
Postat av: Tina J

Men oj vilka scrapvänliga foton! Krispiga, snygga färger och bra ljus - de där kan du göra något extra av! :-)

2008-02-23 @ 00:27:59
URL: http://tinajohansson.blogspot.com/
Postat av: Camilla Floweret

Åh jag vill också ha en stämpelaffär att gå till...

2008-02-23 @ 15:19:03
URL: http://floweret.se
Postat av: Elin

Undrar om inte Colin går på samma bandyskola som min brorson. Det får vi prata mer om, för min käre bror är nämligen tränare där så det borde inte vara så svårt att ta reda på. :)

Oj, oj, oj, oj. Himlen är grönvit...

2008-02-28 @ 14:01:14
URL: http://nyahuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback