Snörvel

Jag och Amanda är fortfarande krassliga. Idag är jag hemma med VAB. Ska försöka hinna pyssla lite. Amanda kikar på film just nu, snörvlar och hostar men är vid gott mod.
Jag har ingen ork... kallsvettas vid minsta ansträngning... urjobbigt. Men jag ska sluta klaga *s*. Vilket väder det är idag!! Solen skiner så vackert på den lilla snö som ligger på backen. Så vackert!!

Den här veckan väntar jag med spänning på post från
hÄnglar! Jag kunde inte motstå frestelsen att beställa 2 av de nya sötnosarna! Sambeställde med mamma så 4 nya motiv dyker upp i lådan snaaart. Det svåraste var att välja för alla nya hÄnglarna är ju alldeles ljuvliga!! Medan jag väntar på mina ska jag spana runt i era bloggar på alla vackra saker ni skapar!!
Förhoppningsvis kommer en pysselrelaterad uppdatering här under dagen ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig!

Postat av: Mia

Vi verkar vara många som är krassliga just nu....hoppas ni kryar på er snabbt! Ska bli kul att få se vad du hittar på med hÄnglarna sedan.

Kram!

2008-02-04 @ 10:19:02
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Åsa/asamia

Alla verkar va sjuka, här hemma är vi hemma alla tre idag. Krya på er!
Ska bli kul att se vad du hittar på för fint idag ;0)

2008-02-04 @ 13:10:24
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Berith

Jag väntar med spänning på hÄnglarna. De är bara alldeles otroligt ljuvliga!!
Hoppas du orkar jobba i morgon, håller tummarna att det inte blir sämre med förkylningen!
Kram/Mammisen

2008-02-04 @ 21:42:49
URL: http://beriths.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback