Tisdag den 8 januari 2008 *svammel*

Idag har bästaste älsklingssonen varit hos frissan. Han fick bestämma själv hur han ville ha håret så det blev rejält kortklipp och färgat grönt och blått. Lite kortare än förra gången. Han var så duktig och han blev såå nöjd! Supersnyggt!

Mamma Milla har varit på shoppingrunda. Ett par byxor till mig blev inköpta... inte på rea dock. Det blev mest shopping med ögonen, det var skönt att strosa runt och spana.
En tur in på ICA var ju såklart nödvändig, alltid är det något som fattas och alltid blir det mer än planerat. Nåja, så kan det vara att handla mat med en hungrig mage *s*.

Scrapsuget börjar så sakteliga komma... jag har bläddrat lite bland foton och papper men inte kommit längre än. Jag ska surfa runt lite på mina favoritscrapsidor en stund så får vi se. Jag jobbar ikväll men jag slutar 20 så det kan ju hända att jag hamnar i scraphörnan då.

Ha en bra tisdag!! Tusen tack för era gulliga kommentarer om mina favoriter!

Kommentarer
Postat av: Berith

Du är bara det gulligaste som går i ett par skor!!!!
Sååå fin kommentar du skrivit i bettans blogg och i min också. Gulle dej min fina dotter. Älskar dig!
Din stolta mamma

Postat av: Mia

Så bra att sonen är nyklippt och fin och mamma nyshoppad och fin! =) Så skönt att scrapsuget börjar komma....ser fram emot dina alster!

Kram!

2008-01-08 @ 21:51:43
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback