Seg söndag

Det har varit sena kvällar med goda vänner och vin både fredag och lördag. Idag har jag varit seg. Jag har helt klart sovit för lite.
Eftermiddagen har ägnats åt gräsklippning, plock av grejer och kortmakeri. Jag har snart gjort färdigt listan av kort som ska göras innan 9 juli så snart ska jag minsann scrappa också!
Det kommer en uppdatering av kort här i morgon.
Nu ska jag plocka upp ett barn ur badet och hämta det andra hos en kompis. Sen blir det toastmackor och tv-mys.
Imorgon är jag och barnen lediga! Skönt!

Kommentarer
Postat av: Berith

Här är det också segt. Gick hem från jobbet en timme tidigare för jag hostar så mycket...får väl försöka kurera mig, blir hemma från jobbet månd.

Postat av: Ann-Marie

Skönt att ni överlevde Midosmmar, tuff rockare där och underbara kort!!!



Ha det så gott kram Ann-Marie

2008-06-23 @ 21:56:12
URL: http://www.jozebelle.se
Postat av: Mia

Fullt upp ser jag! Nåja, vila kan man göra när man bli gammal! =D



Kram!

2008-06-23 @ 23:03:59
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback