Fredag

Idag är det fredag minsann. Jag har varit alldeles dagvill dessa två dagar jag har jobbat denna vecka. Igår hade jag måndag... *s*. Hur som helst är det skönt att vara inne i vardagen igen. Vi är mycket bättre alla tre men snuvan vill inte släppa greppet riktigt. F har klarat sig helt...

Ikväll ska vi mysa med Tacos. Gott. Imorgon är det fullbokat på fm med Colins bandyavslutning först och sen ska han på kalas direkt efter det. Puuh. Mannen i huset har kurs hela helgen. Tur att han kommer hem på kvällarna iallafall och inte ligger borta. Vill ju umgås hela familjen ju.
Undrar vad Mandisen å jag ska roa oss med medan kalaset är... kanske åka till stallet och klappa lite. Hon är gaaalen i hästar.

Igår kom min vinst från Forma Hantverk. Ett kalasfint paket med matchande cardstock och mönstrat, finfina fjärilsstämplar, band och hjärtan. I härliga färger så klart! *glad*.
En stunds pyssel nu innan jag ska hämta hem barnen.

Trevlig Helg!


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, vissa dagar är fullspikade! =) Här blir kalas för Jennifer i morgon, så här blir också fullt upp. Vad jobbigt att snuvan inte ger med sig....

Trevlig helg!

Kram!

Postat av: Berith

Skont att ni ar battre.
Vilken energi du har med ditt skapande. Jag bara handlar over here och langtar faktiskt efter att skapa med det jag handlat.
Mammisen

2008-03-07 @ 23:08:22
URL: http://beriths.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback