Sötaste Colin!!

Igår satt vi och ritade, jag och mina barn. Då berättade jag att jag vunnit en tävling med en av mina LO:er (jag satte in den i albumet och vi småpratade lite).
Då säger C:
-Jag har aldrig vunnit någon tävling.
Jag svarar att han har ju inte varit med i nån tävling nån gång och det är förresten inte så viktigt att vinna.. *osv*
Då avbryter C och säger:
-Förresten så HAR jag ju vunnit en tävling!!! Den viktigaste av alla! Den i din mage, mamma. (Syftar på att just han blev mitt barn)

*kärlek*

image477

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Det var ju rart och väldigt klokt!!!!*ler*

Postat av: Mia

Söt historia! Jag har en liknande....när Alexandra och Noa var mindre var de så nyfikna på hur barn blir till så vi fick tag på en jättebra bok som vi läste....ungarna ville höra den om och om igen... Den perioden handlade ALLT om spermier. De ritade spermie-lopp med målflagga och allt...om vi åkte bil när det regnade så var regndropparna på rutan spermier osv. =)

2008-03-14 @ 21:13:40
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback