Tisdag hela dagen

Jag är alldeles dagvill efter påskledighet och sjuka barn. Men visst är det tisdag idag *s*. Precis 2 veckor efter Colins vattkoppor så idag är A hårdbevakad. Antagligen kommer prickarna smygandes de närmsta dagarna om hon nu inte haft... Vi får se. Hon klarade just lunchkollen. Nästa kontroll blir i eftermiddag *ler*.

I dag åker F på kurs och kommer hem igen på torsdagkväll. Trist.

Jag håller på att plocka och tvätta, A lyssnar på "Hero" för 10:de gången idag och C har en kompis här. Ganska slapp och avspänd stämning och det är ganska skönt. Vädret inbjuder inte till någon utflykt heller.

Idag ligger en av mina LO:er på Scrappiz-bloggen för inspiration att använda bubbelplast att stämpla med. Jätteroligt!! En annan av mina LO:er ligger uppe som en scrapliftutmaning på
Scrapinspirationsbloggen.
Hoppas några vill lifta den, det är så otroligt roligt att bli liftad tycker jag. Det inspirerar mig enormt mycket. Hoppa gärna på utmaningen!!

Nej, hur var det nu... plocka och tvätta minsann. Inte fastna vid datorn.

Fast jag måste ju bara tillägga att idag är det Våffeldagen och det var precis vad mina barn fick till lunch. Våfflor, glass och hallon. A mumsade så magen blev proppfull och C mumsade han också, fast utan bär.
Tack för tipset, Nina, om du läser här. A har pratat om dina våfflor sen hon åt dom för några dagar sedan *fniss*.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad skönt avslappnat det låter med en sån dag! Gott med våfflor med...vi missade detta idag tyvärr. Har minsann sett dina publicerade layouter....fina!

Kram!

PS. Snyggt du gjort här på bloggen!

Postat av: Ann-Marie

Ja, men då har jag ju ännu en LO att göra på scrapträffen på lördag!!! Perfekt!!!

2008-03-26 @ 08:45:32
URL: http://www.jozebelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback