En 7-åring i huset

Jaa, tänk att det är så! Vår son har fyllt 7 och börjar ettan i höst *hjälp* Vart tog tiden vägen?
Vi har haft en jättebra dag. Vi började med att sjunga för honom i morse och då fick han önskepresenten! Lego-polishuset. (som han bygger på varje ledig stund).
Sedan var det kalas på Busborgen för kompisarna kl.12. Succé! Åh, så skoj dom hade!
Efter det har vi haft släkten hemma, ätit tårta och umgåtts. *mys*. Nu har alla åkt hem och vi ska grilla lite kvällsmat.
Jag vet att C är jättenöjd med dagen och det värmer mitt hjärta! Han är så glad för sina fina presenter också.

Imorgon och 3 dagar framåt har vi intensiva dagar med mycket imbokat. Men sen är jag ledig i 4 dagar och det ska bli jätteskönt. Hoppas på finväder!!

Vad har ni gjort idag? Har ni också haft soligt och skönt väder?

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Skönt att höra att han fick en sådan bra dg då mår man bra som mamma med!!!!



Kramizar Ann-Marie

Postat av: marie

Hej vännen! Jag och Jonas tog en långpromenad i skogen med Pepsi... dvs J sprang sin tur och jag gick sen möttes vi på slutet... Åkte ner på stan och bytte en "pruttkudde" till Rasse. Hämta barnen och nu ligger J o sover för han ska jobba natten. Jag är hemma nu i veckan i väntan på nytt skrivbord som går att höja och sänka till "mitt kontor". Är så himla trött hela dagarna trots det härliga vädret. Kramisar från oss

2008-05-26 @ 14:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback