Söndag kväll

Jobbhelgen är slut. Skönt! För att svara på Vickis fråga: jag jobbar på en gruppbostad med personer som har grav utvecklingsstörning.
Amanda är mycket piggare *peppar peppar*. Däremot vägrar C:s hosta ge med sig. Stackaren. Ingen feber men oj, oj, oj vad envis hosta han har :(.

Jag fick tag på Magnolia i fredags och vi kom överens om att jag skickar tillbaka stämplarna som jag fick felaktigt så skickar dom mig de rätta istället. Så allt ser ut att lösa sig och snart har jag de fina julstämplarna här. Åh, vad jag ska skapa då!

Imorgon är jag och barnen lediga och har en del att stå i.. försöka få tid till frissan åt båda bland annat. Skönt iallafall att inte behöva ställa väckarklockan imorgon!

Gääääsp! God Natt!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Skönt att det löste sig med stämplarna och att Amanda är piggare.



Här hemma är det magsjukt, så vi har inte så kul...



Ha det bäst....Kram kram

Postat av: Petra/Paradise

Bra att det löste sig med Magnolia!

Tusen tack för söta ord inne hos mej! glad

kram Petra

2008-11-17 @ 15:59:10
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: stämpelboden

Hoppas att det löser sig för dig.

Mycket fina saker du gör o vem skulle inte vilja ha kalas hemma hos dig :-)

Puck Stämpelboden

2008-11-18 @ 10:01:24
Postat av: Tina J

Det är så tråkigt när barnen blir sjuka! Här hemma har jag en magsjuk pojke som ligger och sover av utmattning. Hög feber också - nära 40 grader... :-( Vi får hålla tummarna för att våra barn frisknar på sig fort! :-)

2008-11-18 @ 10:05:24
URL: http://tinajohansson.blogspot.com/
Postat av: myamia

skönt att det verkar lösa sig med stämplarna, hoppas leverans nr 2 är lika snabb!!! kram

2008-11-18 @ 11:20:35
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: Mia

Det där med att inte behöva ställa väckarklockan lät skönt. =) Hoppas att hosta och förkylningar ger sig snart också. Ser fram emot korten med stämplarna!



Kram!

2008-11-18 @ 12:20:57
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback