Fredag

Härligt med en ledig fredag! Egentligen skulle jag jobbat men jag och A är hemma och gottar oss med en ledig dag. Så skönt! Vi har endel föräldradagar kvar så vi gör så här ibland när det passar. Det är värt otroligt mycket. Just nu leker hon med sina ponnyhästar och jag tar en kopp kaffe vid datorn.
Här är min senaste LO utifrån
Pappersvindens skiss. LO:en är fotad inomhus på kvällen så det blev ju som det blev... egentligen har ju cardstocken samma färg i alla hörn, dvs ljusblå.

Följ min blogg med bloggkoll

Kommentarer
Postat av: Elin

Snygga LOs på siståne, som vanligt! Gillar fotbolls-LOn och den här om PBM massor. Har också lite bilder från fincruisingen, men de sitter fast i min mobil. ;) kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback