Inspiration på flera plan

Idag har jag varit på mitt andra pass på Friskis och Svettis! Aj löv it! Det är så himla roligt och skönt.. och jobbigt med förstås.. men mest kul! Jag är sååå taggad!!

Idag fick jag en trevlig kommentar av
denna tjej och var såklart tvungen att kika tillbaka i hennes blogg. Där fanns massor med fina alster och dessutom har hon en finfin bloggcandy som det är sista dagen på idag!! Titta in i hennes blogg vettja!

Nu stundar min jobbhelg igen. Jobbar fre-ons men har ganska tidiga kvällar så det är okej. Men det blir nog lite dåligt med uppdatering här på några dagar.

Trevlig Helg!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad duktig du är!! Längesen jag gick på Friskis och Svettis. Heja dig!



Kram!

Postat av: Berith

Bra jobbat Milla. Kommer snart igång på allvar jag också!! Hoppas du får en bra söndag på jobbet, det ska jag se till att jag får!!



♥Kramelikram♥

2008-10-12 @ 08:16:01
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Mette

Vad duktig du är!

Hoppas att jobbet är ok....

2008-10-12 @ 21:43:39
URL: http://mettka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback