Måndag 20/10

Vi är förkylda. Eller barnen och F är det. Det hostas och snörvlas i parti och minut. Vi får se om det funkar veckan ut. Jag jobbar kväll alla dagar utom onsdag då jag är ledig. Så det är långa dagar för barnen. Tveksamt om de orkar det. MEN vi håller tummarna.

Jag har blivit utmanad av Joggemia och här är mina svar:

Vilken mat äter du ofta?

Hmmm. Köttfärs i olika former.
När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag hjälper gärna till.

Var sitter du helst när du bloggar?
Vid datorn i vardagsrummet
Köper du ofta Triss?

Nej, det blir kanske 2-3 ggr/år 

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Side i Turkiet. Men vi ska snart till Kanarieöarna hela familjen så jag hoppas det blir den bästa semestern någonsin. Ser fram emot att åka med barnen!!

Vilken TV-kanal tittar du mest på?

Oj... det är nog 4:an tror jag.  

Vilket är ditt favorit vin? 
Något rött,gärna Rioja.
Nu ska jag välja ut 4 stycken som jag vill ska svara och sedan utmana dem på deras bloggar. Be dem läsa min, och låta personen som utmanat mig veta när jag svarat på utmaningen. Nu vill jag utmana följande kreativa pysslare:

Berith (mamma)
MOE
Mette
Millan


Kommentarer
Postat av: pillan

krya på er!!!!!!!

2008-10-20 @ 14:06:45
Postat av: Berith

Inte bli sjuka nu!! Jag har svarat på utmaningen!

Postat av: Mia

Kul att du antog utmaningen!



Kram!

2008-10-22 @ 19:07:45
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback