Pappersvindens skiss v.41

Jag gjorde en LO utifrån förra veckans skiss men glömde helt bort att visa den här. Dessa foton är från en knasigt minne då vi (läs F) fick för oss att käka hamburgare ute på Björnön mitt på hösten. Brrrr det var sååå kallt! Alla frös och maten blev svinkall *fniss*. Men idag är det ett rätt kul minne. Fotona är tagna med mobilkameran eftersom stora kameran var hemma då.


Idag är jag rätt slut. Jobbhelgen har varit jättebra men jag har en förkylning i kroppen och därmed inte lika mycket ork som vanligt. Sen sov jag uselt inatt. Jag kanske var FÖR trött på något konstigt sätt. Idag är allt lite dimmigt i huvudet. *asg* Jag ska dessutom på ett tuffare pass på Friskis idag. Jag kommer få andnöd... men jag vill verkligen så jag ska ge det en ärlig chans. Sen jobbar jag ikväll igen och imorgon är det utbildning i Stockholm... Full fart.
Hoppas ni får en bra måndag!!

Kommentarer
Postat av: Berith

Vad gör man inte för en hamburgare...asg

Vi kommer i morgon när F fyller år...ses då!

Postat av: stämpelboden

Stämpelbodens DT var här å spanade!

Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...

http://stampelbodens.blogg.se/

2008-10-14 @ 14:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback