Hektiska dagar

Jag har haft några fullspäckade dagar med MASSOR att göra både hemma och på jobbet därav brist på uppdatering här. Nu är jag ledig 2 dagar och har lagom mycket på planeringen. Idag har jag planerat in tid tillsammans med mamma. Först kaffe sen promenad och jaga vårtecken. Härligt tycker jag!

Det är ju första april idag och jag kommer säkert bli lurad... jag är så himla godtrogen *s*. MEN jag ska försöka vara på min vakt ;) Jag gillar inte att bli lurad....
Något mer som ska göras dessa dagar är scrappa. Har ett par uppdrag som jag vill ha klara så snart som möjligt.

Vet ni vad som har startat här hemma förresten (nej, det är inget skämt)!? Vi har påbörjat vårt altanbygge!! Weehooo! Jag kämpar som en tok med att flytta plattorna som är TUNGA. Men akta er vad stark jag blir *S*. Sen ska här grävas.

Nu är det frukostdags med sötungarna. Skööönt med sovmorgon. Ingen stress. *Myys*

Kommentarer
Postat av: Mia

Så skönt med ett par lediga dagar när det varit hektiskt en tid. Scrappa på! =)



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback