Onsdag, altanbygge och sortering

Gråmulet väder och en man hemma för altanbygge (Han hade jour i helgen och blev då "ledig" idag istället). Han har varit och köpt virke och nu grejar han för fullt där ute. Svär över att han inte hittar grejer, slamrar och donar... Hmmm. Själv tog jag en paus och hamnade här. Snart ska jag fortsätta sortera, tvätta och städa innan jag ska till jobbet kl.15:00.
En vanlig vardag hos familjen I... Konstant något på gång *s*.
Så här ser bygget ut idag:

Panelen ska sågas ur och ge plats för det kommande taket. Stolpar ska upp... ja, så ser planeringen ut. Vi får se hur långt det hinns idag.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, det syns och hörs att ni har fullt upp. Tänk vad härligt att sitta på den nybyggda altanen sedan. =)



Kram!

Postat av: Pillan

Men HUR i hela friden ska F hinna färdigt att byga tills på lördag?! ;-) s

Hörde att det ska vara 18 grader och sol då. Härligt!



Kram

2009-04-22 @ 19:50:12
URL: http://pernillalundins.blogg.se/
Postat av: Berith

Åh vad jag blir avundsjuk...vill oxå ha altan...Får försöka smörja mannen ;)

2009-04-23 @ 07:39:06
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback