Söndag och spadags!

Idag ska vi äntligen åka på spa, mamma, syrrorna och jag. Ska verkligen bli underbart! Men innan dess har vi städdag med föreningen. Ny lekplats ska byggas, staket ska byggas, gräsmattor krattas, sopskåpen oljas.. ja en hel del.

Igår hade vi trevligt besök av Pillan och hennes familj. Myspys! Vi grillade och drack lite vin. Så trevlig så. Här är ett par bilder från kvällen. Bilderna är lånade från Pillans blogg.

Pillans L står och spanar medan min F  fixar och donar med altanbygget.


Amanda sjunger "Genom eld och vatten". Nya favvolåten. En gammal melodifestivallåt med Sarek.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hoppas ni får en härlig dag =)



Kram Mickis

Postat av: Cornelia

Åh... vi skulle också behöva bygga en ny altan! Och riva den gamla först...



Tack för kommentar hos mej!

2009-04-29 @ 13:40:53
URL: http://www.raggsocka.se
Postat av: Anna

Ååhhh va fina ni är mina älsklingar sakna!! Kommer nog i morgon.. måste få pussa lite på mina syskonbarn!

2009-05-01 @ 23:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback