Tröttdag

Idag har jag varit trött hela dagen så det har inte blivit många saker gjorda.. en slappdag. Men det är inte så tokigt att ha en sån då och då. Manda och jag har varit på hennes dans ikväll också och hon är så duktig. Att hon minns alla steg *s*.
I trädgården har det inte hänt så mycket mer. Vi har konstarerat att vi troligtvis måste byta hela staketet mellan oss och grannen. Vi trodde det skulle räcka med att bara byta stolparna men det gör nog dessvärre inte det... Nåja, det är långt kvar till vintern som tur är ;) Så vi borde hinna...

För övrigt är jag i planeringsstadiet för att börja träna igen... eller det lutar åt att införa promenader till en början. Mitt mål är att komma upp på mornarna och ta en långpromenad innan jag lämnar barnen... men jag har inte kommit längre än till planeringsstadiet... hmmmm. Sparka igång mig någon...Jag är L-A-T.

Nu är helgen strax här och jag jobbar. Om vädret tillåter så blir det säkert nån promenad med någon av de boende.. Det vore toppen både för dom och mig :)

Ha nu en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Berith

Vi får se till att våra sköna promenader blir av igen. Mitt tillstånd stavas också l-a-t har jag förstått! Vi inriktar oss på att börja i nästa vecka och återkommer till varandra med jobbtider och inplanering av promenader. Låter det bra?

Kramelikram

Postat av: Mia

Skönt med slappardagar ibland. =) Jag lovar att sparka igång dig om du sparkar igång mig...jag har slarvat på sista tiden. Har prioriterat att sitta ute i solen och läsa. Tyvärr bränner man ju inte så många kalorier på det sättet. =)



Trevlig helg!



Kram!

2009-04-17 @ 18:40:59
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Moster

Lilla Milla!

Sätt fart med träningen igen.

2009-04-17 @ 19:29:45
Postat av: monica

Man behöver slappardagar ibland =) Du...sparka igång mig också, skulle verkligen behöva det! Har funderingar på att köpa mig ett par nya skor så kanske det sporrar lite ;-)



Ha det gott!

kram!

2009-04-18 @ 15:33:10
URL: http://leamon.blogg.se/
Postat av: Anna

Har samma ambitioner.. men har oxå fastnat i planeringsstadiet ialla fall vad gäller promenaderna.. Sååå morgontrött!! Friskis kommer jag iaf iväg till då och då, även om det oxå har blivit mer sällan. Ska gå på ett pass idag tänkte jag! Ska bli riktigt skönt!



kram

2009-04-22 @ 09:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback