1 januari 2009

Jaha, då var det dags att vänja sig med att skriva -09 då. Det brukar ta några veckor innan jag har ställt om mig :)
Nyårsafton var jättetrevlig. Vi var bjudna till våra grannar och vänner. Till förrätt bjöds vi på Toast Skagen och till varmrätt fick vi
Cevapcici med klyftpotatis, fetaoströra och Ajvar Relish. Det var såååå gott!! MMMMMM
Vi fick kladdkaka med pepparkakssmak till efterrätt sen och den var också supergod! Sen spelade vi spel allihopa. "Så det kan låta- junior". Jätteroligt spel som verkligen passade alla i familjerna.
Sen vid 12 var vi såklart ut och smällde raketer. Så fina så. Däremellan hann vi med ett par vändor på sångspelet LIPS på 360 också. En väldans lyckad kväll!


Idag har jag tagit mig ut på en promenad i solskenet. Det är ju så frostigt och fint ute :)

Kommentarer
Postat av: Tina J

Gott Nytt År!! :-)

Postat av: Åsa/asamia

Härligt frostigt foto!

2009-01-01 @ 17:31:17
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Petra / Trollet

Hej! Hittade din blogg och blev så glad.....har fått en mängd inspiration - TACK!

Kommer gärna tillbaka!

God fortsättning på 2009

2009-01-02 @ 05:13:07
URL: http://trolletspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback