Atjoooo och bloggodis

*Snörvel* Jag sitter vid datorn nu igen och bara surfar runt. Hos Pappersvinden hittade jag en trevlig BLOGGCANDY som man inte får missa. Dekorationer i ljuva vårfärger!

Jag har varit sååå lat hela eftermiddagen! Inte mycket vettigt har blivit gjort. Men himla god kvällsmat gjorde jag iallafall! Korvgratäng med krossade tomater (med basilikasmak), matgrädde, purjo och majs. Kokt pasta och sallad till. Mmmmmm.
Nu ska båda barnen stoppas i säng och snart därefter mamman och pappan. *Gääääsp*

God Natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-01-15 @ 19:53:17
Postat av: Anonym

Hoppas förkylningen blir av den lindriga sorten. Har känt mig rätt hängig idag, men jobbat ändå. Hoppas morgondagen blir bättre. Fina vaser du köpt!

2009-01-15 @ 19:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback