Bank bank bank

Jag behöver ingen väckarklocka längre. Snickarna är punktliga och väcker mig strax efter sju :) Med tunga steg drar de fram sina brädor på vårt tak för att släppa ner dom på taket med ett ljudligt "DUNS". Jag kan inte annat än skratta åt eländet och vara glad för dom är lediga  i helgen ;)

Idag snöar det ute. C skulle ha pulka med sig till skolan idag och ha utelektion i pulkabacken på förmiddagen. Lyxigt värre. Jag ska dessvärre snart hämta honom för ett besök hos tandläkaren. Han ska få sina permanenta tänder bak i munnen inplastade. Det låter lite creepy men tydligen är dessa tänder vanligtvis väldigt ojämna i början och då lägger de plast över dom som skydd.. Nåja, 45 minuter skulle det ta.

A skulle i sin tur ha med sig skridskorna idag och är just nu ute på skridskoplan och åker med sina dagiskompisar. Hon var grymt nöjd med detta :) Stackaren har fått tillbaka sin envisa hosta igen och hostar halvt ihjäl sig direkt hon går ut eller sen in från att ha varit ute. Vi får väl se hur det går. Hon är pigg annars så jag hoppas det ger sig. Hon ville ju absolut inte vara hemma när det stod skridskoåkning på planeringen :) Men jag sa till dom att ringa annars om det blir jobbigt för henne. Jag ska jobba idag så vi håller tummarna att hostan ger sig.

Så där ja, då var det dags att ge sig av igen då...
Senare ska jag fota min senaste layout också.

Ha det bra!! /Milla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback