Bryskt uppvaknande!

Strax efter sju i morse vaknade jag av ett högt skrapande. Jag hoppade högt i sängen men kom strax på vad det var... Snickarna som ska bygga om våra platta tak till sadeltak... Gissa vad de gjorde...
DE SKOTTADE SNÖ PÅ VÅRT TAK! Ni kan tro att det lät!! Vi har sovrummet på övervåningen... Efter nästan en timmes oväsen gav jag upp alla försök att sova och stapplade upp.
Nu har de gått vidare i byggandet till... jaa.. det dundrar och låter och hela skärmen hoppar här. De spikar väl men det låter, och känns som de använder slägga *Asg*.

Jag tror bestämt jag måste hitta på något idag för här kan jag inte vara fram till 15 då jag börjar jobba. Då blir jag nog galen (I-landsproblem, jag vet).
Tränade gjorde jag ju igår så då är det kanske legitimt att shoppa idag då? *HiHi*
Eller sno mannens Mp3 och stänga in mig i pysselrummet kanske :)

/Milla, som planerar dagen....

Kommentarer
Postat av: Berith

Ha ha ha va du e söt! Hoppas du hittade nåt att fördriva tiden med!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback