Grått och utlottning

Idag har det varit många olika nyanser av grått. Ljusgrått, mörkgrått, halvgrått, helgrått ;)
På förmiddagen hade jag trevligt besök av kära mamma som passade lillskruttan medan jag var på möte rörande en av de boende på mitt jobb. Det blev ett jättebra möte som tur var!

Resten av dagen har jag försökt scrappa men jag har inget flyt i det jag gör. Det blir inte alls som jag tänkt mig så nu la jag bort alla grejer till en mindre grå dag :)

Jag känner mig så himla grinig och less idag. Måtte det bli soligt nån dag så man kan tanka lite energi! Snart ska jag göra ett ryck och fixa iordning lite kvällsmat för om en dryg timme ska jag åka och jobba. 18-21,45 idag. Vab halva passet. Amanda är feberfri idag iallafall så imorgon ska hon till förskolan igen. Hoppas jag :)

Missa inte denna utlottning förresten! Ni hittar den här:


För att få in lite mer positiv anda i detta inlägg tänker jag lista lite favoriter jag har just nu :D

Tv-serie: Scrubs!! - Helt gaaalen serie och jag skrattar så jag gråter emellanåt.
Musik: Forgive me med Leona Lewis, Poker Face med Lady Gaga, Hot n' cold med Katy Perry, Sober med Pink
Film: Get Smart (2008) - ROLIG!!
Mat: Tacolasagne - skulle kunna äta det 5 dagar i veckan!

Vad har du för favoriter just nu?

Kommentarer
Postat av: Berith

Håller med om att det är tråkigt med detta gråväder. En solglimt var att träffa er igår, även om det var en kort stund.

Kramelikram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback